Nieuwe versie NaviTrans

Begin oktober 2018 bracht Microsoft Dynamics 365 Business Central uit. Business Central is de opvolger van Dynamics NAV en Navision, en is ontworpen voor bedrijven die op zoek zijn naar een alles-in-één oplossing voor bedrijfsbeheer (ERP) die eenvoudig te gebruiken en aan te passen is.

Amper 2 maanden na de Microsoft release, is ook NaviTrans op dit nieuwe platform uitgebracht. NaviTrans 13 neemt alle features, mogelijkheden en voordelen van de vorige NaviTrans versie over en brengt die naar het nieuwe platform. Maar daar stopt het niet bij. Net als Business Central zelf integreert ook NaviTrans steeds meer met andere applicaties zoals Office 365, PowerBI, Flow en PowerApps. Hiermee biedt NaviTrans 13 haar gebruikers een totaalervaring die geen enkel andere logistieke software oplossing kan bieden.

“Met de release van deze nieuwe versie op Microsoft Dynamics 365 Business Central komt NaviTrans haar belofte na om de technologische ontwikkeling steeds op de voet te volgen”, zegt Jan Van Puyenbroeck, Product Manager van NaviTrans. “Met ons dedicated team van ontwikkelaars maken we er een punt van elk jaar een nieuwe NaviTrans versie klaar te hebben met zowel functionele als technologische verbeteringen. Alleen op die manier zijn onze klanten er van verzekerd, te allen tijde klaar te zijn voor de vele uitdagingen die op hen afkomen en kunnen ze de toekomst met een gerust hart tegemoet treden.”

365 afbeelding.png

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen content of advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media. Lees hier meer over in onze Privacy- en cookieverklaring.